본문 바로가기
MUSIC VIDEO

Be my baby - The Ronettes

by 그날이 오늘 2022. 12. 25.
728x90
반응형

The Ronettes - Be my baby

The night we met I knew I needed you so
우리가 만난 날 밤.. 난 알았죠. 내가 당신을 너무 필요로 하다는 것을.
And if I had the chance I'd never let you go
그리고 나에게 (당신을 갖게 될) 기회가 온다면.. 난 당신을 절대 놓치지 않을 거예요.
So won't you say you love me
그러니.. 나를 사랑한다고 말해주면 안 되나요?
I'll make you so proud of me
난 당신이 나를 너무 자랑스러워할 수 있도록 만들어 줄게요.
We'll make 'em turn their heads every place we go
우리가 어디를 가든... 우리는 모두가 우리를 돌아 쳐다보도록 만들 거예요.
So won't you, please, be my, be my baby
그러니.. 나의 연인이 되어 줄래요?
Be my little baby, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Say you'll be my darlin', be my, be my baby
당신이 나의 연인이 될 거라고 말해줘요.
Be my baby now, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Wha oh oh oh
I'll make you happy, baby, just wait and see
난 당신을 행복하게 만들어줄게요. 그저 두고 보세요.
For every kiss you give me I'll give you three
당신이 나에게 키스를 한 번 주 면.. 나는 세 번을 줄게요.
Oh, since the day I saw you
내가 당신을 본 날부터..
I have been waiting for you
난 당신을 기다려 왔어요.
You know I will adore you 'til eternity
난 당신을 영원히 사랑할 거예요.
So won't you, please, be my, be my baby
그러니.. 나의 연인이 되어 줄래요?
Be my little baby, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Say you'll be my darlin', be my, be my baby
당신이 나의 연인이 될 거라고 말해줘요.
Be my baby now, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Wha oh oh oh oh
So come on and, please, be my, be my baby
제발 나의 연인이 되어주세요.
Be my little baby, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Say you'll be my darlin', be my, be my baby
당신이 나의 연인이 될 거라고 말해줘요.
Be my baby now, my one and only baby
나의 연인이 되어주세요. 나의 유일한 그대여.
Wha oh oh oh
Be my, be my baby, be my little baby
나의 연인이 되어주세요.
My one and only baby, oh oh
나의 유일한 그대여.
Be my, be my baby, oh
나의 연인이 되어주세요.
My one and only baby, wha oh oh oh oh
나의 유일한 그대여.
Be my, be my baby, oh
나의 연인이 되어주세요.
My one and only baby, oh
나의 유일한 그대여.
Be my, be my baby, oh
나의 연인이 되어주세요.
Be my baby now
나의 연인이 되어주세요.

반응형

'MUSIC VIDEO' 카테고리의 다른 글

I can't tell you why - Eagles  (0) 2022.12.25
Harlem Desire - London Boys  (3) 2022.12.25
Last Christmas - Wham  (2) 2022.12.25
Bohemian Rhapsody - Queen  (1) 2022.12.25
USA for Africa - We are the world  (0) 2022.12.25

댓글