본문 바로가기
MUSIC VIDEO

Tom Jones "Delilah"

by 그날이 오늘 2022. 12. 31.
728x90
반응형

Tom Jones- Delilah

I saw the light on the night that I passed by her window
I saw the flickering shadows of love on her blind
그녀의 창문 옆을 지나던 날 밤에 나는 불빛을 보았지
나는 그녀의 눈먼 사랑의 그림자가 깜박이는 것을 봤어

She was my woman
As she deceived me,lwatched and went out of my mind
그녀는 내 여자였지
그녀가 나를 속였을 때, 나는 지켜보다가 정신이 나갔어

My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah
나의, 나의, 나의, 딜라일라
왜, 왜, 왜, 딜라일라

I could see, that girl was no good for me
But I was lost like a slave that no man could free
알 수 있었어, 그 여자애는 나에게 좋지 않다는 것을
난 누구도 자유로울 수 없는 노예처럼 길을 잃었어

At break of day when that man drove away,l was waiting
I crossed the street to her house and she opened the door
새벽에 그 남자가 차를 몰고 떠났을 때, 나는 기다리고 있었어
나는 길을 건너 그녀의 집으로 갔고 그녀는 문을 열었지

She stood there laughing
felt the knife in my hand and she laughed no more
그녀는 웃으며 거기 서 있었어
내 손에 칼이 있었고 그녀는 더 이상 웃지 않았어

My, my,my,Delilah
Why, why, why, Delilah
나의, 나의, 나의, 딜라일라
왜, 왜, 왜, 딜라일라

So before they come to break down the door
Forgive me Delilah, ljust couldn't take anymore
그들이 문을 부수러 오기 전에
용서해줘 딜라일라, 난 더 이상 참을 수 없었어

She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
그녀는 웃으며 거기 서 있었어
내 손에 칼이 있었고 그녀는 더 이상 웃지 않았어

My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah
나의, 나의, 나의, 딜라일라
왜, 왜, 왜, 딜라일라

So before they come to break down the door
Forgive me, Delilah,ljust couldn't take anymore
Forgive me, Delilah, ljust couldn't take anymore
그들이 문을 부수러 오기 전에
용서해줘 딜라일라, 난 더 이상 참을 수 없었어
용서해줘 딜라일라, 난 더 이상 참을 수 없었어





#Deliah #TomJones

반응형

'MUSIC VIDEO' 카테고리의 다른 글

Toccata - Paul Mauriat  (0) 2023.01.01
하늘색 꿈 - 로커스트  (0) 2023.01.01
I'd love you to want me - LOBO  (0) 2022.12.25
I can't tell you why - Eagles  (0) 2022.12.25
Harlem Desire - London Boys  (3) 2022.12.25

댓글